GUNPOWDER 3505 semper in summo catalogo ciborum anti-cancri fuit, et studium in Singapore a Britannis "Day Mail" editum addit halonem: substantias utiles in tea viridi excori possunt in medicamenta anti-cancri, quae meliora habent effectus anti-tumorem. Partes effectus sunt et parva!
Secundum relationes, hoc studium ex Singapore Instituti Bioengineering et Nanotechnologiae invenit quod polyphenola tea viridis tea coniuncta cum anti-cancro medicamento Herceptin stabilis et efficax medicamentum compositum esse potest, quod tumorem directe oppugnat. Comparata cum Herceptin, quae polyphenola tea non continet, medicamentum melius effectum habet in incrementi tumore moderante. Potest etiam prorogare medicamentum in vita dimidiata in sanguine, et facere medicamentum firmiorem. Quid memorabilius est quod multa medicamenta anticancra traditionalia magnum latus effectus habent, cum effectus laterales medicamentorum compositi inter se minores sint.
Bibens viridis tea iam diu probatum est auxilium prohibere cancer.
Iaponica tea amantes consumpsi IX annis investigans et invenit quod bibens IV pocula viridis tea a die potest reducere periculum cancer per 40%;
Studia in Europa et Civitates Foederatae Americae viridis tea periculum tumores in pectore, prostate, pulmone, cavitate oris, vesicae, coli, ventri, pancreatis, etc.
Communem studium Key Laboratorium Civitatis Geneticae Universitatis Fudan et Johns Hopkins University School of Medicine invenit quod tea viridis detoxification effectum habet in effectibus toxici et lateris anticancri medicamentorum. Cancer aegris anticancer medicamento daunorubicin simul sumunt. Potus viridis tea eius efficaciam magnopere emendare potest.
Praeter cancer et anti-cancer, viridis tea multa salubria beneficia habet et "super potum" dici potest.
Tuearis oculorum. A 2010 studium in Iunctus Civitas invenit varias compositiones in tea viridis effectus tutelae in fibris oculi, praesertim ad corneam pertinentibus.
Clementiam praeveni. Senibus super annos LXX bibat IV pocula viridis tea a die in mediocris, et probabilitas developing tristitia signa reducitur per 44%. Senes qui plus quam 2 pocula viridis tea in die bibunt habent 50% inferiorem casum dementiae quam pares eorum qui minus quam 3 pocula bibunt hebdomadam. Haec conclusio ab investigatoribus Universitatis Tohoku in Iaponia extracta est post 3 annos sequentium plusquam 14,000 hominum supra LXV.
Anti- virus et venenatis. Studium editum in Processionibus Academiae Scientiarum Americanarum affirmavit theaninam in tea viridi contentam posse augere facultatem corporis resistendi infectio per 5 temporibus; gargarizandum cum viridi tea, efficaciter prohibet gingivas sanguinis et dente labe.
Fortis cor. Investigationes ex Universitate Tohoku in Iaponia inventa sunt comparata cum hominibus qui minus quam 1 calicem tea viridis diei bibunt, homines qui plus quam 5 pocula tea viridis bibunt in die 22% reductionem habent in periculo mortis propter morbos cardiovasculares et cerebrovasculares, et 31% reductionem in mulieribus.